Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Mer eller minde hela helgen har jag haft sällskap av min fantastiska pojkvän. Vi har gjort det man borde göra på helgerna - ingenting. I fredags åkte jag direkt efter jobbet (mer om mitt nya jobb längre ner) hem till honom så åt vi mat och hade fredagsmys. I lördags morse åkte vi skilda vägar på förmiddagen - han skulle på fotboll och jag på agality. I gårkvälls kom han hit och vi tittade på fångarna på fortet och hade det bra. PÅ kvällen skulle vi se taken som jag så länge tjatat om. Efter halv filmen orkade vi inte se mera, så vi bestämde oss för att sova. Stackars "H" som får stå ut med mitt hostande om nätterna. Men efter att jag hostat klart så tar han mig i sina fantastiska armar igen, och hjälper mig att somna om. Jag vaknade imorse av att jag fick en lätt puss på munnen - bästa starten på dagen någonsin?

Och så det nya jobbet då, som jag sökte förra fredagen, dom ringde på måndagen, jag var på intervju på tisdagen, fick det på onsdagen - började på torsdagen. Fast jobb, minst 50%. Vet nu vad det betyder? Betald semester i sommar. Ävet om jag bara hinner jobba ihop 14 st, så är det iaf det. Jag hoppas att jag och Henrik kan ta det samtidigt, det vore toppen.

Alltså, jag är 19 år. Jag har hittat mig världens bästa pojk, jag har fått fast jobb.

Jag har en hund som gör gång på gång gör min dag. Jag har världens bästa familj.

Alltså

Det går bra nu, kompis det går bra nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nå, vart jobbar du? Vem är din nya pojkvänn? :) Puss

2011-10-11 @ 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0