Klad i magen

Idag är det lördag, det känns underbart. Igår efter jobbet var det mys med H. Tidigt i morse (vad 9) fick jag lämna hans mysiga lägenhet och åka hem och hämta mira, sedan iväg på agility. Vi hade kursavslutning idag (fast att det bara är näst sista gången), så vi hade en liten tävligt. Och gissa vad? Vi kom tvåa! Är så stolt, trodde verkigen inte det. Älskar min Mira.

Sen åkte vi hem igen, hemma träffade vi Jesper som varit lite på resande fot i Sverige några dar, det var kul att träffa honom. Annars har jag bara tagit det lugnt.

Ikväll så ska jag köra pappa och våra grannar till en dans. Efter det så ska jag och H spendera kvällen hemma vid hans föräldrar, titta på fångarna på fortet hoppas jag ;) Imorgon så ska jag på kalas för min gudson + hans storebror.

Bra helg!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Bollen

Ååh Grattis till andra platsen!!! :D duktiga tjejer!

2011-10-16 @ 15:04:45
URL: http://alverdalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0