Dag 03 – Mina föräldrar

Oj okej. Mina föräldrar har dom bästa någonsin. Min pappa lever som sagt för fotbollen och när jag var yngre och spelade så körde han mig alltid till träning eller match, han var även min tränare ett tag. Självklart har pappa alltid ställt upp med allt annat också, han har alltid kört oss och funnits där.

Min mamma är likadan. Hon lever inte för fotbollen så, men hon åker gärna och tittar på mina bröder när dom spelar, hon titta självklart på mig när jag var yngre med. Mamma har varit den som trott på mig och hela tiden stöttat mig, jag har haft rätt svårt i skolan men tack vara henne så fick jag slutbetyg. >Det är min stackars mamma som får alla skit när jag är sur, men jag tror det är en bra sak, att man visar det till dom man älskar istället för dom man inte känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0