Dag 05 – Vad är kärlek?

För mig än kärlek det där pirret o kroppen.. Det räcker med en tanke och så finns pirret där. Kärlek är när man gång på gång måste starta om filmen för att man kysser bort början hela tiden..
När man tittar och tittar på någon, och känner ett lugn. Man känner en trygget ingen annan kan ge en.

Kärlek är när jag aldrig kan sova själv, men du får mig att somna på fem minuter.
Kärlek är att trots att jag hatar att äta framför andra, så kan jag sitta i soffan med dig och trycka i mig pizza.
Kärlek är när man känner en likhet, som man inte känner med någon annan.
Kärlek är att jag hatar att gå upp klockan 7, men när jag vet att jag ska träffa dig på kvällen så är det inga problem.
Kärlek är att kunna vara ifrån varandra utan att bryta ihop, det är skillnad på beroende och kärlek.
Kärlek är när du tittar på mig och jag kan inte hjälpa att jag blir röd om kinderna och ler.
Kärlek är att man kan umgås dagtid, och inte bara kvällstid.
Kärlek är att inte ha något att göra en dag, men ändå går tiden för snabbt när man är med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0